2010. július 3., szombat

Gyömbéres limonádé agave sziruppal



Nem tudok elképzelni kellemesebb, hűsítő italt a limonádénál. Számos változatát kiprobáltam már, izgalmas volt a levendulás, de a legjobban az epres és a gyömbéres vált be. Ez utóbbit makrobiosítottam. Nem volt nehéz, csak a megfelelő édesítő szert kellett hozzá megtalálni. Ehhez a legideálisabb a rizs, vagy malátaszirup lenne, én magam nagyon szeretem az agave szirupot is  használni, úgyhogy örvöztem a kettőt. A múlt heti makrobiotikus főzőtanfolyam óta felbátorodtam, korábban nem mertem volna az agavét annyira a makrobiotikához sorolni, de amerikában rugalmasabban kezelik a dolgot, nem ragaszkodnak olyan szigorúan a szabbályokhoz (erről majd legközelebb) úgyhogy  agavét is lehet használni, csak vigyázni kelle a jin és jang arányaira, szóval módjával.

Gyömbéres limonádé agave sziruppal

Hozzávalók: 4 evőkanál rizsszirup, 4 evőkanál agave, 2 dl víz, 2 -3 centis gyömbér, 1 citrom leve, 1 liter ásványvíz.

Főzzük sűrű sziruppá a vizet az agavéval, a rizssziruppal és a reszelt gyömbérrel. Facsarjuk bele a citromot és öntsük fel az ásványvízzel. Rázzuk össze és hűtsük le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails